S2, E20: Når krigen mot garudaen (gjesterolle: Raoul Trujillo) begynner, vender Dyson (Kris Holden-Ried) tilbake overbevist om at han må drepe det fuglelignende monsteret. I tillegg prøver Lachlan (Vincent Walsh) å tvinge Trick (Rick Howland) til å iverksette desperate tiltak for å vinne krigen. Samtidig er Lauren (Zoie Palmer) i bunnløs sorg etter Nadias død.