Arrow Legends of Yesterday
S4, E9: I del to av den episke Flash krossover-hendelsen skjuler Oliver og Barry Kendra Saunders og Carter Hall i en avsidesliggende landsby mens de finner ut hvordan de skal beseire Vandal Savage.