Once Upon A Time Lily
S4, E20: Emmas potensiale for mørke henger over alle, men da Emma innser at Malefikas datter faktisk er hennes nærmeste venn fra fosterhjemstiden, bestemmer hun seg for å finne Lily og gjenforene henne med moren. Regina allierer seg med Emma, og sammen drar de for å spore opp Lily og advare Robin om Zelena. I Storybrooke står Gold overfor en krise som involverer Belle. I et fosterhjemstilbakeblikk begynner det å se lysere ut for unge Emma med hennes nye familie helt til Lily dukker opp og truer med å destabilisere alt.