S2, E14: Når de møter muligheten for krig, sender Ash (Vincent Walsh) Bo (Anna silke) avsted for å fange en fe som er action-filmstjerne (gjesterolle Lauren Holly), som kan hjelpe lysfeen. Men når planen går galt og fanger dem i en "magisk lampe", så Bo sin eneste alliert, en mørk og vakker mørkefe (gjesterolle Anthony Lemke).