Murray Bartlett, Alexandra Daddario & Sydney Sweeney
S5, E2: The White Lotus-stjernene minnes da de filmet det store showet sitt, deler noen morsomme selvtapete auditions og maner fram tårer i den første grinekampen i Carpool.