S5, E4: 126 kalles til åstedet for en hamstrers rotteinfiserte hus og blir deretter sittende fast i en heis når en kvinne starter å føde; Tommy og Trevor er vertskap for en middag med ekskona hans, Cassandra, som slår helt feil.