Rizzoli & Isles No One Mourns the Wicked
S4, E9: Når Jane og Maura blir bedt om å presentere saken om seriemorderen Charles Hoyt på en politikonferanse, bekymrer Jane seg for at hennes største utfordring vil være å tenke på dårlige minner.