Burn Notice Noble Causes
S3, E12: Michael overraskes av et besøk fra sin tidligere narkolangende nabo, Sugar. Sugar er ikke ute etter trøbbel, til Michaels store overraskelse – han trenger Michaels hjelp med å bekjempe en beryktet gruppe tyver.