S5, E7: Sophias venn har fått en idé som vil endre livet hennes. Hun har lyst til å ta selvmord, og hun vil at Sophia skal være der og holde henne i hånda. I mellomtiden blir Blanche, Rose og Dorothy syngende pleiere for en syk baby de tar hånd om i helgen.