S4, E8: Joan, som gleder seg til å se familien, får spennende nyheter om hjemkomsten. Emmalin skader beinet under en viktig kamp, og det kan knuse drømmen hennes om å spille hockey. Etter at barna, Lucas og Katie, har begynt å se den anspente stemningen mellom dem, må Pamela og Chase endelig innse at de må gjøre endringer i ekteskapet.