The Cleaning Lady Paradise Lost
S2, E6: En uventet trio dukker opp for å kvitte seg med Cortés. Arman og Nadias forhold når bristepunktet. Fiona prøver å holde familien sin trygg, mens Chris fortsetter å sørge.