S1, E1: En boligblokk klapper sammen i forbindelse med en bombeeksplosjon. Spesialagentene Maggie Bell og Omar Adom Zidan, også kalt OA, mistenker en krig mellom kriminelle gjenger - helt til deres hovedmistenkte dukker opp død.