S3, E8: Joan og Evan konkurrerer mot hverandre i Fort Marshalls årlige krigsleker. Haneens operasjon er vellykket, men da det viser seg at hun trenger videre behandling i Irak, ber Claudia Joy og Denise FRG om å sponse henne. Frank og Denise fortsetter å jobbe med forholdet. Pamela gir en ung militærkone råd om å starte en ny bedrift.