S1, E4: Natti og Raphy tar imot familiene sine i det nye huset når de alle lander i Miami for babyshoweren. Når paret finner ut at de skal få en jente, begynner de å dekorere barnerommet og snakke om å føde barnet i Den dominikanske republikk til ære for Raphys far og Nattis røtter. Men når Natti uventet får veer…stilles spørsmål ved alle planene.