Gutter Ritualet
S1, E4: Robin er fast bestemt på å finne ut hva som skjedde med Lasse, og han begynner sitt innvielsesritual i guttekoret. Mikael oppdager at Nikolaj og Emily har holdt en hemmelighet for ham.