Bullshit Season 1: Episode 3
S1, E3: Henning og Pia skal gifte seg, men er Pia klar for et voldelig liv som Bullshits førstedame, og kan Henning lære henne å stå opp for seg selv? Et vilt og blodig bryllup finner sted på Sydstranden.