S6, E3: Når Schmidt og Cece og Winston og Aly inviterer Jess på glampingturen sin, blir medlemmene fra singelgruppen hennes med. Nick sliter med det nye kapittelet i New Orleans-romanen sin etter at Schmidt gir ham «ingen stemmer».