S2, E4: Da hun ser sin beste venns fortvilelse over Dysons (Kris Holden-Ried) interesse for andre kvinner, tilkaller Kenzi (Ksenia Solo) en ondsinnet heks for å lyse en forbannelse over ham. Men når planen slår feil og setter Dyson i fare, risikerer Bo (Anna Silk) sitt eget liv for å oppheve forbannelsen.