S3, E9: Jimmy konfronterer Sabrina med å bare gjøre de "gøye tingene" med Hope, og ikke noen av de tunge løftene som forelder. Sabrina får sjansen til å motbevise han når Jimmy blir med Barney som frivillig Natesville-politi for dagen, og etterlater henne med Hope. I mellomtiden er Virginia og Burt fast bestemt på å fange et ekorn som har plaget alle de andre ekornene i nabolaget.