Ridiculousness Sterling and Karrueche Tran XII
S33, E25: I en splitter ny episode av 'Ridiculousness' får Rob og Steelo besøk av Karrueche Tran og sjekker hodesikkerhet med 'Hjelmtestere', forstår at esel-merket trenger en ansiktsløftning i 'Esel-røre' og opplever frykten ved å komme til 'Feil hus'.