Pretty Little Liars Taking This One to the Grave
S5, E12: Nå som Alison fører dem ut på farlige veier og «A» hindrer dem i å fortelle politiet sannheten, føler Aria, Emily, Hanna og Spencer seg fanget og er desperate etter å finne en vei ut av uføret.