S4, E5: Bosch kjemper for å takle alt han har mistet og holde mørket unna, frå seg sjølv og frå Maddie. Spesielgruppa går mot to mistenkte. Avdelingssjef Grace Billets havner i en maktkamp på stasjonen og møter smålig motstand og er ikkje lenger alles bestevenn.