Horror At The Cecil Hotel The Girl In The Water Tank
S1, E2: Når Elisa Lam forsvinner etter å ha sjekket inn på LAs beryktede Cecil Hotel, blir hun den siste i en rekke merkelige saker. Hva skjedde med henne?