S2, E17: Bo (Anna Silk) havner i trøbbel med fe-kongefamilien når de mektigste klanene trues av en hevnlysten cherufe. Og når Hale (K.C. Collins) ber Kenzi (Ksenia Solo) om å late som de er sammen for å sjokkere den konservative familien hans, havner hun raskt i konflikt med typen sin, Nate (gjesterolle: Aaron Ashmore).