S2, E1: På kaffebaren prøver Ellen å ta opp Scotts historie med utroskap og hvor mye det skadet forholdet deres, men Scott virker distrahert og avvisende til Ellens forsøk på å ha en samtale, og hun kunngjør til slutt at hun vil skilles.