S1, E6: Hikaru er en av de beste kunstløperne i Inoris generasjon. Inori vil gjerne hente seg inn, men hun er bekymret over hvor langt etter hun henger i forhold til andre på sin alder. En liten prat med Tsukasa avslører at hans tilnærming ikke var så annerledes enn Inoris, og han foreslår at Inori stiller i konkurranse så fort hun består merketesten for nivå 1.