S4, E16: Maw Maw har funnet en ny kjærlighet, Hubert, som oppfordrer henne til å bli med på noen hensynsløse aktiviteter. Når Virginia skjeller ut Maw Maw, frykter hun at hun er blitt en kjedelig voksen, og vil at Burt skal gjøre mer risikofylte aktiviteter med henne. Jimmy og Sabrina følger etter når de spionerer på sin egen barnevakt.