Kingdom The Path to Becoming a General
S1, E6: Xin hears a tale of Piao's heroism during Wang Yi's ambush, but he also learns that King Zheng has even fewer allies than he'd been told; with little time left to forestall a civil war, Zheng decides on a dangerous path to seek out unlikely allies.