S11, E7: Teamet etterforsker drapet på en utbryterkonge som ble funnet i skogen. De oppdager at offeret jobbet på Magic Palace og hadde hemmelige planer på gang som kan ha gitt ham fiender i tryllekunstner-miljøet. Brennan og Booth tar avstemning blant vennene for å se om Christine burde få besøk av tannfeen, og Angela fortsetter å lære mer om fotografi av Sebastian Kohl.