No Man Left Behind The Real Black Hawk Down
S1, E1: Et risikabelt oppdrag i Mogadishu i Somalia går fryktelig galt. To amerikanske Black Hawk-helikoptre blir skutt ned, og soldatene blir drept eller fanget.