Frustrerte fruer The Thing That Counts Is What's Inside
S7, E4: Susan blir forferdet da det sexy Internett-firmaet hun jobber for, bruker henne som modell på reklameplakatene sine. Gabrielle forteller en hemmelighet, mens Renee prøver å stjele Keith fra Bree.