S4, E4: Marc og Betty krangler når Marc blir satt til å være Bettys midlertidige assistent, mens hun jobber med en artikkel om New Yorks verste jobber. Hilda blir en potensiell belastning for Archies politiske kampanje etter at noen pikante bilder lekkes til pressen. Natalies gruppeleder viser interesse for Daniel, og Daniel trakasserer sin nye assistent.