S4, E6: Letingen etter Sheehan intensiveres idet presset øker for å løse Elias-drapet. Spesialgruppen venter på ballistikkundersøkelsene for å bekrefte mistankene sine. Edgar og Bosch jobber med et uoffisielt "sideprosjekt" i San Gabriel-dalen. Billets og etterforskerne Crate og Barrel rykker i på en påkjørselssak i Hollywood.