S4, E5: Fionas rekke av dårlige avgjørelser som involverer Robbie når endelig bristepunktet når han forteller Mike om affæren deres – noe som etterlater Fiona opprørt og i jobbmessig uvisshet. Frank og Sammi fortsetter arbeidet med å kurere Franks leverproblemer, mens de samtidig tar igjen for tapt tid mellom far og datter, noe Sammi alltid har lengtet etter.