S3, E3: I avslutningen på en todelt episode utarbeider Chance-familien en latterlig komplisert plan for å bryte Maw Maw ut av et gamlehjem. Planen slår tilbake når Virginia merker hvor flinke personalet er med Maw Maw, og lurer på om hun har det bedre i sitt nye hjem. Jimmy frykter at hans skjebne er å bli gal når han blir gammel, og spør de andre pasientene om tips for å holde seg tilregnelig.