No Man Left Behind To Hell and Back
S1, E3: Spesialstyrkene blir sendt ut for å drepe en leder for Hezb-e-Islami Gulbuddin, en terrorgruppe med lenker til Taliban. Målet er bevoktet av høyt trente, tungt bevæpnede krigere i Shok-dalen i Afghanistan. Spesialstyrken blir omringet ved fjellsiden og en enorm, voldsom våpenkamp, oppstår. For å unngå kritiske skader, må de bruke all trening og teamarbeid for å unnslippe fjellet i live.