S5, E8: Maggie får urovekkende nyheter om en venn, og bryter protokoll for å støtte ham. En av doktorene fra Med-familien hastes til akuttmottaket etter et voldelig angrep. En influenser lar følgerne stemme over medisinske råd, og tvinger doktor Charles til å ta et valg.