S2, E19: Bo (Anna Silk) er usikker på hvor lojaliteten ligger i den kommende krigen, og blir sendt for å nøytralisere fejuristen (gjesterolle: Ingrid Kavelaars), samtidig som Hale (K.C. Collins) prøver å unngå maktkampen mellom Trick (Rick Howland) og Lachlan (Vincent Walsh).