Justified Watching The Detectives
S3, E8: Winonas (Natalie Zea) eksmann blir en brikke i et dødelig forsøk på å sverte Raylan (Timothy Olyphant) ved å anklage ham for et mord han ikke har begått, og ved sette ham i FBIs søkelys når de etterforsker korrupsjon på U.S. Marshals-kontoret. I mellomtiden blir Ellstin Limehouse (gjesteopptreden av Mykelti Williamson) en ettertraktet alliert i kampen om kontroll over Harlan County.