Thomas Skepphult er ein vellukka forretningsmann som har alt. Idet han skal trekkje seg ut av investeringsselskapet sitt, hevdar dei russiske kjøparane at dei har fått tak i sensitiv informasjon. Men denne kan berre ha kome frå andre sida av grava.