Kill Chain: The Cyber War on America's Elections
Denne betimelige dokumentaren følger Harri Hursti, den kjente hackeren som ble cybersikkerhets- og valgekspert, mens han etterforsker de sjokkerende svakhetene ved USAs elektroniske valgsystem og den alvorlige risikoen det utgjør for landets demokrati.