Kjæreste mamma
Den offentlige Crawford var viljesterk, glamorøs og beundringsverdig, men Kjæreste mamma avslører den private Crawford, kvinnen som var desperat etter å bli mor, som adopterte barna mens hun var enslig og prøvde å overleve i den brutale filmbransjen.