Lambert & Stamp
Lambert & Stamp forteller den unike historien om Chris Stamp og Kit Lambert, filmmakere fra to forskjellige verdener som bestemmer seg for å lage en undergrunnsfilm, valget som ledet dem til å oppdage, veilede og administrere det ikoniske bandet kjent som The Who. Dette kompliserte forholdet, med tragedier og morsomheter, drev bandets utvikling til å etterlate seg et uutslettelig inntrykk i flere generasjoner fremover. Regissør James D. Cooper tar oss med på en overraskende reise full av støy, kjærlighet og opprør, og utforsker de sensitive og skremmende båndene som gjør det mulig å skape.