Now Add Honey
Caroline blir glad når søsteren Beth tar med seg datteren og filmstjernen Honey på besøk. Men når Beth plutselig blir sendt på avvenning blir Caroline nødt til å la Honey flytte inn hos seg. Honey får Caroline til å oppdage en familiehemmelighet, og nå må begge slite med hvem de egentlig er.