The Matrix: Revisited
Har du vært i The Matrix? Ta nå neste steg mot ny lærdom med The Matrix Revisited. Med materiale fra originalfilmen som aldri tidligere har blitt vist, og med eksklusive tanker fra de som opplevde den, kan du oppleve kreativiteten fra nett-thrilleren som sendte filmskaping inn i en helt ny og utrolig dimensjon. Gå så enda dypere med en kikk fremover inn i virkeligheten som skjer i reell tid: oppfølgerne spretter frem på skjulte steder hele verden rundt; og en oppsiktsvekkende første kikk på "The Matrix Anime"--ekstra sfærer for enda mer utforskning av The Matrix. The Matrix Revisited handler om hvem, hva, når, hvor og wow bak et fenomen som så vidt hat startet.