A Murder at the End of the World
"A Murder at the End of the World" er en mysterieserie med en ny type detektiv ved roret – en Gen Z-amatørdetektiv og teknologisk dyktig hacker ved navn Darby Hart. I den nye begrensede serien blir Darby og åtte andre gjester invitert av en tilbaketrukket milliardær til å delta på en retreat på et avsidesliggende og fantastisk sted. Når én av de andre gjestene blir funnet død, må Darby ta i bruk alle sine kombinerte evner for å bevise at det faktisk var et mord, alt mot en tidebølge av konkurrerende interesser og før morderen tar enda et liv.
En amatørdetektiv mottar en mystisk invitasjon til en tilbaketrukket tech-milliardærs hemmelige sted.
Darby spiller rollen som den perfekte gjesten for å etterforske forbrytelsen i skjul. Hun finner ut at hun kan nærme seg sannheten når et nytt liv blir tatt.
En morder går løs og det er ingen steder å gjemme seg med en storm på vei inn. Darby bryter seg ut av nedstengingen og oppdager at fristedet kanskje ikke er det hun trodde det var.
Darby konfronterer sin hovedmistenkte for bare å finne at rollene byttes om og en uventet allianse formes… inntil noen andre dør og hennes eget liv er truet.