Alaskan Bush People
Vokst opp i villmarka
I Alaskas villmark bor familien Brown. De har sju barn, lever av det jorda gir dem og er avhengige av hverandre for å overleve i villmarka.
Menneskelig ulveflokk
Møt familien Brown, en familie som kan gå i 6-9 måneder uten å se andre. Brødrene i familien skal bygge en hytte med ett rom.
Familien Brown ønsker frihet og å kunne leve av jorda. I denne episoden synker temperaturen kraftig, og de må skynde seg for å gjøre ferdig hytta.
Ved å bruke det de finner i naturen har gutta i Brown-familien laget et tømmerstokkrulle-system for å kunne bygge sitt nye hjem i villmarka i Alaska så effektivt som mulig.
Den unike Brown-familien ser tilbake på året som gikk i villmarken i Alaska der de bor, og røper hemmeligheter om hvordan de lever.