Are You Sure?!
Etter Jung Kooks opptreden på GMA, legger Jimin og Jung Kook ut på et uforutsigbart reiseeventyr.
Før militærtjenesten drar Jimin og Jung Kook til Sapporo på en episk matreise. Deres siste tur begynner.