Battle of Culiacán: Heirs of the Cartel
Dokumentarserie om forsøket på å arrestere den notoriske narkobaronen Ovidio Guzmán, sønn av "El Chapo", og de tragiske voldshendelsene som fulgte.
Black Thursday
Når den mexicanske hæren prøver å arrestere narkobaronen Ovidio Guzmán, går Sinaloa-kartellet til angrep på byen Culiacán for å få ham løslatt.