Orlando fikser hjem og hjerte
Interiørdesigner Orlando Soria viser nysingle hvordan oppussing kan fungere som terapi etter et brudd. Ved hjelp av sine designferdigheter og egen livserfaring reparerer han både hjerte og hjem hos sine klienter.